SM i Landskrona

Den här helgen har det varit SM tävling igen och den här gången på en bana jag känner till och tycker den är rolig och det är sand =)
Träningen gick väl så där, fick inget jätteflyt och hade bara sjuttonde tid. Bara att ladda om och kämpa hårdare till kvalheatet.
 
När grinden föll fick jag en riktigt bra start och var ut som 8:a då blev det en omstart för grinden föll så ojämnt. Andra gången fick jag en ännu bättre start och var 6:a. Höll ett bra tempo från början och slutade på en fin 9:e plats. Vilket betyder att jag kvalade in till finalen på söndagen!!!!
Det var bara ett problem min kylare läckte lite och behövde lagas, på med något speciallim och sen hålla tummarna att det håller.
 
På söndagmorgonen började det att regna så det blev riktigt blött och svårtkört, min träning var INTE bra och jag blev dessutom påkörd så kylaren började läcka ännu mer. 
Jag startade iallafall i heatet men fick bryta efter att jag ramlat ett par gånger och kylaren fortsatte att läcka. Tyvärr! 
 
Jag känner mig totalt sett nöjd med helgen, söndagen kunde ju varit bättre men men,,,, Nya tag om två veckor då det är SM i Tibro!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0