MX-Champ Värnamo

Idag var det dags för mitt första DM.
Jag kände mig laddad inför min träning som drog igång vid 9:40 och det kändes ganska bra, jag hade 6:e bästa tid och banan kändes riktigt bra! 
Jag fick en ganska bra start i första heatet och kom ut som 3:a. Men när 20 minuter+två varv hade gått så gick jag i mål som 2:a! Körningen stämde bra och jag var nöjd!
 
Mellan heaten kom det en hagel/regnskur som gjorde banan blöt och hal. Så andra heatet blev en smutsig historia =) Jag fick en lite sämre start och var ut som 6:a men körde upp mig till en tredjeplats. Så totalt slutade jag på en fin andraplats!! Jag är jättenöjd med min tävlingsdag =)
 
Tack Mårten för fin bild,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0