Tillbaka!!

Hej alla!! Jag har inte bloggat på hela sommaren, dumt av mig!
Men den 22 juli nere i Jämke råkade jag ut för en olycka där jag fick fraktur på två nackkotor. Det var bara otur, jag kom för högt upp i en vall och föll över styret och landade olyckligt på huvudet.
Nu har det gått nästan 2 1/2 månad och jag är äntligen tillbaka fysiskt där jag va innan olyckan.
På söndag ska jag köra för första gången =)
Det blir inget mer tävlande denna säsong (tror jag inte). Men nu i höst och vinter ska jag bygga upp min fysik och teknik och komma tillbaka ännu starkare och bättre.
Vill passa på att tacka mina sponsorer: McSportArena, Jannes MC, IF, PSA och Kaerrman. Ett stort tack också till Mattias Grönlund på WWSL Print AB för de fina dekalerna på bussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att allt har gått bra. Ta bara lugnt i fortsättningen och lycka till på den nya "hojen"/ farfar

2012-11-10 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0