Mx Champ på RipaBanan i Kristianstad

Säsongens andra DM är kört =) Jag började min träning med att lägga mig i en sväng och blev överkörd. Det tog höften och låret men det kunde varit mycket värre, jag kunde köra vidare trots trasiga byxor och en ömmande vänstersida.
Jag fick en jättebra start i första heatet och gick ur första kurvan som trea sen tappade jag lite men det kändes ändå bra med att få till en sån start. Jag har haft svårt att få till starterna i inledningen av den här säsongen.

I andra heatet fick jag till en nästan precis lika bra start och va fyra/femma ur första. Sen fick jag ett kast i bromsstalpen och flög över styret men kunde köra vidare även om jag tappade en del, både placeringar och rytmen.
Jag och pappa stannade kvar till söndagen och kollade de "stora" klasserna, kul att se hur det går för HMKs förare =)
Jag känner mig nöjd med helgen även om slutplaceringarna kunde varit bättre.

#923 O. Svenzon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0