MX-Champ på Torsvik


Dagen började ju inte så bra, det stavas: ÖSREGN! Det till och med åskade!! Men som tur va så lagom till mitt heat skulle börja så slutade det =) Banan var riktigt blöt och det betyder att jag får köra på mitt favoritunderlag, dessutom på min hemmabana =D
Nettan och Anton hade kommit för att titta, första gången och jag tror Nettan va lite nervös =) Hampus och Jesper kom dit också trots regnet. Man blir glad då =D
Jag fick flyt direkt och körde bättre än nånsin =) I första heatet kom jag in på en 9:e plats och jag kände mig grymt nöjd men ännu mer taggad inför heat nummer 2.
Då gick det ännu bättre och jag körde in på en sjunde plats. Totalt blev jag 7:a i dagens tävling. Det bästa resultatet någonsin i DM.
En härlig dag med flääääskiga race
//#923 Ogge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0