Strömsnäsbruk


Banan i Strömsnäsbruk är en bana som går upp och ner, upp och ner. Rolig men jobbig.

Jag fick punktering efter 3 varv i första heatet så det var bara att kliva av banan, surt men inget att göra åt!! Jag körde mitt snabbaste varv 6 sekunder snabbare än på träningen!

Pappa bytte hjulet och jag va redo för andra heatet, och jag slutade på en 27:e plats. En förbättring med 2 placeringar från träningen. Även nu hade jag ett bästavarv som var snabbare än träningen, 8 sekunder!

Tredje heatet gick bra och jag slutade på 25:e plats.

En härlig och solig tävlingsdag!
Ogge




Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag älskar den här bilden!

2011-05-24 @ 22:09:54
URL: http://kikkilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0