Klubbslaget i Hökensås

Jag och pappa åkte upp med husvagnen redan på lördagskvällen. Där va det fullt ös, Jack, Rasmus, Jesper G och jag hade riktigt roligt på kvällen =)
På söndagen va det "ready to race" Mamma, Jossan, Kikki, Tea och Flex, Tompa, Dessi, Robban och Lukas kom oxå och bara för att titta på när jag kör =)

Träningen började ungefär vid halv elva, jag gjorde ett par starter som funkade bra och min träningstid blev sjätte bästa. Snabbaste varvet gick på 2:33
Det som va tråkigt va att Jespers cross gick sönder på träningen så han kunde inte köra mer =(

I heaten gjorde jag ett par missar, ramlade men tog mig upp snabbt och körde vidare. Nya härliga blåmärken på låren!!!
Jag själv är nöjd och tyckte det var roligt att köra, det är en svår bana och man kan bara göra sitt bästa =D 
Filip gjorde en fantastisk tävling och kom totalt tvåa!!! efter Tim =D
En riktigt rolig tävlingsdag =D
Ogge #923

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0