Höglandsracet Tranås

Efter en rolig kväll ihop med mina klubbkompisar Pontuz, Calle och Rasmus så sov pappa och jag gott i "Kaben".... Det regnade under natten men på morgonen va det fint väder igen =)
 
Banan i Tranås är verkligen rolig! Jag gav mig ut på träningen med ett leende på läpparna, det här ska bli skoj!!! =D Jag var glad och nöjd, fick nionde bästa tid.

I första heatet hände det som inte får hända, Rasmus kraschade illa i publikhoppet, som tur va gick det bra och han kunde köra i andra. Jag körde in på plats 8.

Sen var det repris i andra heatet, återigen en åttonde plats. Nu är det bara den så kallade "superfinalen" kvar. Där tävlar de båda klasserna 10-13 och 14-16 mot varandra. I finalen kom jag på en sextonde plats. Wille vann alltihop.
Totalt i min klass i Höglandsracet kom jag nia.
En underbar helg med roliga race!!

På onsdag är det avslutning på onsdagsträningen på Torsvik, ska bli spännande att se vem den hemliga gästen är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0