MX syd i Helsingborg

10 april var det dax att åka till Helsingborg och tävla igen. Det är en riktigt rolig hårdbana så jag såg fram mot tävlingen =)
Träningen gick bra och det va kul att köra...

I första heatet kom jag iväg dåligt i starten, det var ett grymt fäste på startplattan så det greppade lite FÖR bra... Men jag förbättrade varvtider och även placeringar från träningen.

Det andra heatet gick bättre i starten, jag visste ju hur greppet var den här gången. Jag körde jämnt hela heatet och jag känner mig nöjd.
Det blev totalt en 22:a plats

Om två veckor är det Mk Tranan i Strömsnäsbruk som anordnar MX-Champ, det ser jag fram emot!!
Kör så det ryker Ogge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0